пʼятницю, 6 липня 2012 р.

Модуль 9-11. Рефлексія

 Сьогодні вже трішечки систематизувалося все, що я зробила та вивчила. До сьогоднішнього дня в план ми заносили кожного дня поправки та інформацію, яка стосувалася даного модуля. Сьогодні, попрацювавши над планом, я зрозуміла, що ще лише трішки потрібно допрацювати, щоб він мав належний вид та відповідний зміст. 
 Ще ми створювали документ фасилітації. Це для мене є нове, але я спробую працювати за такою формою. Склавши план впровадження проектів, я узагальнила і врешті-решт зрозуміла для чого я тут і що робитиму далі при підготовці та проведенні цікавих уроків та проектів. Багато про що я вже знача і чула раніше, але всі ці методи та напрацювання ще не закріпилися на практиці. Тому я дуже задоволена, що цей нелегкий курс розповів мені про можливості  та спонукав до нових звершень! Дякую всім додатковим ресурсам за спільну роботу.
Шановні тренери! Дуже Вам дякую за отримані знання.




1 коментар:

  1. Для мене документ для фасилітації також є новим. Але його переваги явно очевидні: за його допомогою можна спрямувати учнів на потрібний результат.

    ВідповістиВидалити